Monday, May 2, 2011

Time kaseh yer ...

beberaper ari y lepas..

aku mendapat panggilan dari kawan lamer...

alahai..lamer beno cik kiah tak begosip dengan muh!

berejam gak larh...sambil abeh duit ang kan...huuu..padan muke ang!

setelah penat besuke rie, bemanje-manje dan betekak + berdebat..

die telah mempekenalkan aku kepada seorang blogger..yang aku raser...

aku raser...

aku raser...

tak tau lar camner cik kiah nak cakap..

cube ang tengok pic bawah nih..


tukar bhser larh..

ponah tak ekau layan blog nih...?

aku baru je layan blog nih...
gegare layan blog nih, dari molek2 sore aku merdu2 meow..trus jadi ilang

dek keraner dok mengekeh sensorang kat ofis nih..

klako beno ler...

hahaha...

kalau korang nak bace belog mamat nih..

klik kat sini k...

tak kua aper2?

sbb aku tak letak link pun..hahaha

ok2...klik sini yer...... (ikhlas)

~

~

time kaseh la kawan, sbb kenal kan aku kat blog nih...

da larh..

aku nk p sambung bace mengusha belog dier..

cau babe!

~

~

~

p/s: kawan, ang jangan lupe tengok tarikh na... deal still on! cik kiah da tak saba nak meraih kemenangan nih...hahaha

~

~

~

1 comment:

HuNNy said...

http://hunnycoolz.blogspot.com/2011/05/my-12th-anniversary-giveaway-by-fieda.html

tag kamooo lagi...