Tuesday, June 21, 2011

Bengkel SOP

SOP?
Apa itu SOP?
SOP stand for Standard Operating System..
so..
pada 8,9,10 dan 11 Jun 2011 yang lepas
aku p bengkel yang diadakan di Bluewave hotel..
bes nyah...
heaven walopun penat...
byk sangat bende nak kene buat
dan tak nyempat2 aku nak begayot ngan tunang aku..
so..
pic seperti dibawah.. (malas nak cite bebanyak)
~
~
~

teruja dapat p hotel 5star...
pic kat toilet pun jadik!
~
~
~

dish...
bekfas...heee
cedap!
~
~
~

lunch hour
aku makan pakej!
~
~
~
balek dari kursus p nyinggah tengok
KL GENGSTER
tejumpa pulok ngan 1 pasangan y macam town la sangat...
nyampah aku!
memang tak layak jadik orang melayu!
kalo sebok nak down kan orang melayu jer
bengong punyer manusia!
panas je tinge kami denga die cakap..
' u .. cite melayu kan tak bes...'
aku sepak ko baru tau..
takyah la nk bitau satu hall tu..
da mcam tetelan mic da sore ko tu..
wateva!
slamat aku tak cakap..
'tanjat boboi'
huh!
~
~
~
before dat..
tejumpe JCO
ape lagi..
for d 1st time..
kite orang bli larh..
nk raser..
slalu bli big apple jer...
~
~
~
=)
makan dengan tamaknyer...
~
~
~
cau

2 comments:

.:fyzz:. said...

ceh..town la cengkonon kan..pi la..pi la tgk citer bangla ka..vietnam ka kalau citer melayu tak beh..poyos la..

cee pi kursus..kt 5 star otel lak tuh jelez tui..pepun yg plg best part makan2..hehe

dya mohamad said...

huwa..sedapnye donat tuhhhh