Monday, August 8, 2011

Pavillion, One Utama, The Curve

orite!
last week aku menemankan Encik Tunang membeli belah..
wah...jenuh gak larh nak cari..
sambel lelenguh kaki dibuatnyer..sume kedai masuk kot..
mane dak nyer..
mule2 p
PAVILION
pastu
ONE UTAMA
pastu
THE CURVE
namun dek kerana sayang kuturutkan jua hasratnya itu...
tapiii...
yang penting..
die blanje aku makan
KENNY ROGERS
(da lamer aku tingin kot....)
~
~
so few pictures maser aritu...
~
~
ini portion aku..
aku amek set original..
~
~
ini Encik Tunang y punyer
bezenyer die black pepper n tamo fruit..ganti ngan salad..
~
~
additional
amek quarter bbq
almaklumlarh..perot kami ni banyak space..
tapi ygyg aku lagi byk sket larh...
~
~
macaroni cheese!
sedap la ko nih!
~
~
Inilarh dier..
Banana, Vanilla, Chocolate
MuFFin!
- memandangkan terjumpe kawan aku y keje part time kat K.R tu, die pun mensedekahkan kat aku extra muffin!!! macehh dausss!
~
~
maser ni, En Tunang sedang mencuba baju kat ZARA
aku pun tumpang menggunakan cermin itu..heee
serabai je aku raser..
sowe ygyg, kelam kabut!
kemudian
kami meneruskan perjalanan sehinggalarh larut malam menerjah ker
The Curve
dan
terus dapat makan Tutti Frutti

siyesli bagi aku pise coklat n vanila die
macam aeskem y mak aku jual ari2 tu..
tapi y len2 ok r..
mungkin ni y last makan kot..tak pun setahun kemudian..
(citerase orang len2, tp aku bese2 je)
~
~

luf ygyg
~ Giordano ~

ok berehhhh!
~
peace!

setelah penat 2 hari berjalan..
akhirnya telepas segala lelah
tatkala melihat kedua2 baby y cute ini..
luv u baby..
luv ur tuan too..
heee
~cau~
~
~

8 comments:

Liza Razak said...

kenny rogers & tutti fruity ek...ahhh..tidak!! kompom shopping byk ni..

Cik Kiah said...

hahahah! tunang jer..saye seorang yang berjimat cermat! cewaaahhh!

.:fyzz:. said...

tergugat iman tgk foto2 makanan yg sgt enak di kenny rogers tuh..hmmm membukak selera..
ish2..mjuq la ada si tomey dua orng tuh kan..eh eh silap..dua ekoq.heheh.hilang penat

Cik Kiah said...

hahaha! comey kan baby sayer.. =)

merahitujambu said...

awoknya jantan betina???koko tu betina..=)
sedap ke tuti fruiti tu??

Acik said...

sugar glider? cute!

Cik Kiah said...

cute bangat sihhh...heee

NuR IzZaTi said...

cik kiah..sy tag kamoo..join ler

http://nurizzati0920.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html