Friday, October 21, 2011

Salam Rahmat Jumaat

Salam
wah..dah bersarang bangat belog aku ni ya..
haih...
neway lately ni sangat2 la bz dan sangat2 la happy
so dis week aku akan berpindah ke Putrajaya
memandangkan perkhidmatan aku menuntut aku supaya ke sini
setelah 2 minggu begoyang kaki di library dan bilik mesyuarat
akhirnya aku berjaya mendapat penempatan di Bhg Pasca Perkhidmatan
sebagai EO, kenalah tunjukkan contoh yang baik kepada anak-anak buah2
tak leh da nak men fb sokmo, dok guling2 kat depan pc..
almaklumlarh sekarang tak bekerja direct untuk bos..
skang no more PA... dulu tade anak2 buah dan kini aku ada ank2 buah untuk diselia..
tugas pun aku rasa cam belonggok2 je menanti kehadiran aku..
tape2 next week aku betungkus lumus ya...
nak taip pjg2 pun tak sompat2 da..
akhir kata..
buat family tersayang..
mak n ayah..take care, adik tepaksa dok jauh2 da...
weekend adik balek k, kalo radin tak amek pun adik balek jugak!
buat tunang tersayang yang amat!
En Radin Mohd Hafiz
terima kasih tak terhingga kerana sudi menghantar saya selama 2 minggu berturut2
terima kasih kerana sudi berkongsi nasib, masalah, kesedihan, kegembiraan...
terima kasih syg.. penat lelah awak
dari Gombak ke Kepong ke Putrajaya ke Cheras ke Putrajaya ke Kepong dan Gombak semula
tak akan saya lupa
cik jah dan cik din, time kaseh kerana mengizinkan anak anda menghantar saya.. =)
saya insan bertuah! (ko ade? ahaks!)
buat casper.. nanti mommy bli buah pear lagi k...
segala yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu dari diri kita sendiri
Terima kasih Allah
~
~
~
p/s: cik T aku windu kat ang yang amat! T_T
~
~

3 comments:

.:fyzz:. said...

mas..wish u luck dear.kak fiza doakan mas jdi bos yg baik adil dan saksama...cewah skema ja kata2 kak fiza nih kan..pepun..we ols gonna mizz u so much..jgn lupakan mara k..

NuR IzZaTi said...

mas..... ramai x kawan kt situ?? rndu jgk kt awk... =( =( xde kwn nk bsuka ria n gsip2 dahhh..hukhukhuk =(

Cik Kiah said...

kak fiza: idok le bos mane... kak kite tetap sayang mara n akk.. uuuu

cik t: ramai akak2 n mokcik.. tak hot cam kite.. heee