Monday, February 20, 2012

Review : Pre-Wedding


Salam..
Beberapa minggu yang lepas kami buat pre wedding photoshoot
sebenarnya tak lah nak berapa pre wedding sebab tujuan sebenar ambil gambar ni sebab nak buat banting. tapi dah alang-alang tu, rembat terus je larh..
heee
dear photographer (Arip) : terima kasih banyak2
dear radio sambilan (Nizam) : tq jugak!!!
so, sebagai kenang kenangan di dalam belog..
Nah!
~
~
~
~
~
~
~
huduh na muka cik kiah oit...
faveret pic! =) luv u!
~
~
~

8 comments:

.:fyzz:. said...

kak fyzz suka gambar yg pegang bunga bertentang mata tuh.alahai lomantiknya

dulu masa kak fiza kawin 8 tahun lepas tak dak pun pre wedding foto2 nih semua huhuu..

NuR IzZaTi said...

wewittttt!! cantik cik mas!!! ^____^ like byk2.. =)

Cik Kiah said...

kak fiza: kak, makanya taun ni akak leh buat post wedding eh... lagi meriah... ade baby.. buh belon2 sket.. hahah.. besnyer...

cik t: cik t, p la buat.. syiokkkkkk

NuR IzZaTi said...

x sompat dah nak buat cik mas..hihi

NadHoney said...

cantik!! saya suka sangat2!

Cik Kiah said...

cik t: usaha tangga kejayaan!

Nad: nnt cik nad buat yer.. heee

yana said...

i like it!!! cntik!

Cik Kiah said...

yana: time kasehhhhhhhhhhhhhhhhhhh! heee