Tuesday, February 21, 2012

Review : Props for Pre Wedding

Salam Satu Malaysia
Lega rasanya macam-macam perkara dah disettlekan..
yang tak settle lagi, kerja hakiki aku kat ofis..
takkan pernah habis.. T_T (penat)
apa-apa pun aku enjoy dengan kerja sekarang..
so, harini saja nak penuhkan belog dengan review pre wed haritu..
suka-suka
atau erti kata lainnya
suka hati aku!
sekian
~
~
so, ni barang2 yang aku guna haritu..
~
~
cermin ni tade kena mengena
saja gedik2 bawa dia haritu..
heee
~
~
bunga ni made in Nilai..
kenan sangat..
RM 16.90
~
~

benda ni costing tak banyak manapun..
rasanya RM 4.00 je kot..
board tu bli kat sogo Rm2 tapi dapat besar...
batang lidi tu, kidnap bunga telur mak je..
pastu print la wording yang aku suka
n den
tampal!
~
~orite, ni sebenarnya HER tertinggal tahu tak
frustratednya aku..
padahal malam tu, dah gigih da menggunting HER tu..
so, tak digunapakai pun masa hari tu..
damn!
~
~
board ni bli kat giant ke tesco ntah..
RM 9.90
pasni boleh guna lagi...
maen conteng2 ngan anak-anak..
heeee
~
~

last sekali!
aku pakai baju ni
jangan wiso, duit tak abeh byk pun
sbb aku bli RM54.90 sahaja kat IKANO
~
~
Sekian, terima kasih.

2 comments:

yana said...

mas!!!!rinduuuu! bru dpat baca ni...mn pic pre wed nyee??nk tgk ehehehe

HuNNy said...

tag u...

http://hunnycoolz.blogspot.com/2012/02/segmen-tambah-follower-tanpa.html