Monday, June 18, 2012

Harrods Bags

Salam Satu Malaysia
Hari ini mahu cerita tentang bag yang menjadi idamanku..
wah... seriously aku dah in love ngan harrods bag sejak tengok kak Jana dok tukar-tukar bag harrods bila datang office. Wah...semakin jeles dibuatnya..
Kak na kata, pilihlah mana-mana yang berkenan nanti dia deal ngan orang tu memandangkan item strettt dari kota London.. Price dia reasonable la jugak. Cuma tak berkesempatan nak beli lagi, nak bukak page dia pun kadang-kadang lambat. Almaklumlah, curi-curi surf tenet time kerja, tak berkat tu jadi lambat. heheheh... nanti aku decide la nak beli yang mana. comey pulak kalau p bawak market.

smart kan?
-
-
semakin gila aku tengok cecorak dia..
-
-

ha..ni boleh bawak g dating ngan Encik Radin nih..
-
-
yang ni paling aku berkenan..semart gitu. satu lagi, gambo cupcakes, yang itu kak jana ada beli. jeles cik kiah u olss.. adoi, kopak la duit i.. hukhuk (ygyg saya nak ni satu, belanja pelisss)
-
-
kalau agak-agak korang berkenan kan, meh p beli kat sini ,
ada banyak ooooo...
Sekian, nak sambung kerja.
wassalam...

5 comments:

NuR IzZaTi said...

tag u dear =)

http://nurizzati0920.blogspot.com/2012/06/birthday-giveaway-and-up-your-follower.html

SimplySeoul said...

it looks really nice.

Liza Razak said...

try la tengok kat harrods KLCC.. tp choice tak banyak sangat. saya ada 2 tote bag harrods tapi jarang pakai. rasa nak jual pon ada jugak..hehe

Cik Kiah said...

liza: really? meh jual kat i.. heheheh
Simply seoul: totally nice!

Ekin Syias said...

x boleh pon masuk link tu