Wednesday, September 12, 2012

Mango

Assalam
Manga or Mango
Its a kind of fruit (opkoslah..)
Ok lah, actually.. lately ni mango is one of my fave fruit..
Lagi sedap kalau dapat makan HARUM MANIS..
Tapi sangat jauh untuk didapati yakni di Perlis..
Namun begitu tidak mengapa..
Manga yang sedia ada di KL juga tak kurang hebatnya.. bolehla.asalkan dapat mangga
ok lah.. sebenarnya aku ngidam mangga tu je..
=)
 

credit to google
=)

11 comments:

Yuyu Zulaikha said...

bertuah yuyu jadi orang langkawi. mangga harum manis senang je nak dapat :P sebelah thailand kannn

nadia said...

mader, ada 1 pulut mangga dekat kampung baru sedapppppppppppp gile! yaya tengok gambar ni terus teringat pulut mangga tu. ;)

Cik Kiah said...

yuyu : wah..... kempunan la cik kiah..huuu
yaya: eh yeke? i tak penah makan la yg...

NuR IzZaTi said...

mama ngidam keee... =) bestnya kalau dpt harum manis kan.. ari 2 bos je dpt buah tuuu..x bagi kiteorg rase pon..huhuhu :p

Cik Kiah said...

yeke? bos mane tu.. dekut... sini susah nak cari aih..

NuR IzZaTi said...

bos bsar le..huuuu kat cni harum masam byk la..haha

.:fyzz:. said...

chup2..mas dh peknen yer..kalau yer congrats..maklumlah lama dh kak fiza tak jenjalan kt 'rumah' mas ni tau..btw..i love mango gak...sedap sngt..kalau yg muda pun best cicah kuah rojak mak beee.hehe

Cik Kiah said...

kak fyzz: hehehehe... haruslah cicah ngan kuah rojak mak b ke namenye tu.. tak hengat

nadia said...

maderrrr, baby sihat? ;))

Cik Kiah said...

nadia: harus la sihat ygyg.. heee

faRiD ikHwAn said...

http://sepetboyz.blogspot.com/2012/09/segmen-tangkap-follower-sebanyak-mungkin.html