Friday, October 26, 2012

Precious Moments

Assalam.. masuk hari ni, dah 3 hari aku tidur berbantalkan lengan sendiri, selalunya lengan en abang..hahaha. actually my luvly husband pergi mencari rezeki sehingga habisnya raya qurban ini. Memandangkan family dia join bus. lembu qurban, so beliaupun turut turun padang dan join. Maka dengan itu, akupun telah dihantar pulang ke rumah ibunda tercinta namun mereka juga tiada dek kerana pulang ke kampung menemui nenda tersayang pulak.heee.. so tinggal aku dan abang aku beserta casper.*ops, belum basuh cage dia lagi. 

 Hari ni, mengadap laptop ja,tiba-tiba terbuka album kahwin pulak.. haih....rindu saat2 indah tersebut.. mai la tengok sama.. mai la...

saat telah diijabkabulkan *sengih tak terkata

ouwh...En abang ambil feel..hahahaha.  *saat bahagia

officially Mrs Radin - time ni nampak kurus, so aku masukkan gambo ni. =)

seriously, I dont care about the decorations anymore.. cause Im his wife already.. hahahah

Its our Guest book table.. decor by myself jugak.  So tangkap muat je.

Officially Mr Radin's wife - Our honeymoon night..hehehehe..suka tengok inai masih merah dijari. berjalan dengan bangga. ahaks!

And from now on, this lovely guy is belong to me! =)
smile foreva..

6 comments:

donnyien said...

congratulation! bagai pinang di belah dua hehe...

p/s: mari sertai contest mudah di belog saya. hanya teka dan menang $$ ..

.:fyzz:. said...

Kak fiza lak rasa xcited tau..coz y?becoz blog mas since bercinta hgga kawin n now dh nk jd mom to be..kak fza lak berblog dh jd mak2 dh..he2..btw k.fza suka tgk foto nikah..u sgt gojes...!

Cik Kiah said...

donnyien : terima kasih.. I will! heee
kak fiza: heheheheh.. akak lg syiok.. berbelog sehingga anak y ke3 lagi.. hahahah

nadia said...

mader tau tak mader cantik sangattttt

Cik Kiah said...

yaya: ni ampu ke ape ni, hahahahahah! time tu je cntik yunk oi..

Anonymous said...

Appreciate this post. Will try it out.

My web page container shipping to kenya