Wednesday, December 5, 2012

Lawatan ke rumah Tan Sri Jins Shamsuddin


Pada 9 November 2012, pihak JPA telah melawat YB Senator Tan Sri Haji Jins Shamsuddin di rumah beliau yang terletak di Ulu Kelang. Beliau merupakan salah seorang penerima pencen Ahli Dewan Negara dan dikesempatan itu, kami berpeluang melawat beliau dan sangat berbesar hati. *skema ayat aku.. Kunjungan kami telah diterima dengan mesra oleh Tan Sri dan Puan Sri sekeluarga. Isteri beliau juga sangat peramah dan jua pada waktu itu anak mereka pun ada iaitu Putera Hang Jebat dan Putera Hang Nadim. Untuk pengetahuan, kami semua sangat teruja dapat berjumpa beliu dan sangat bangga dengan pencapaian beliau.. Bagi kami semua beliau memang sangat hebat! Semoga beliau terus sihat dan diberkati Allah... =)

Sekian... 

p/s: sebenarnya tamo tunjuk pic ni, sebab terserlah kebuyongan aku.. tapi nak cerita jugak tentang lawatan tu.. heeee. =)

10 comments:

NuR IzZaTi said...

wahh..untung la dpt g sana =) cik mas! dah nmpak bsar prut awk!! i like!! hehee ^__^

NadHoney said...

wow!! perut mas da besau!!

Cik Kiah said...

zati : nanti kite maen laga2 perot..hahaha

nad: bukan besau la nad.. comel... hahahah

yana said...

wah! cik kiah pn kemain lagi hak hak hak

nadia said...

maderrrrr. baby dah menonjolll! bestnyaaaaaa! ;))

.:fyzz:. said...

Mas...tak sgka dpt jmpa seniman negara..mas dr ank dara hingga nk jd momy dh.best moment kan...

Cik Kiah said...

yaya : hakhak... nnt awok pulak eh..
kak fiza:heheheh.. kite kan cam akan.. nnt leh jadi mommy tuk 3 orang pulak...heee

nadia said...

tak sabarrrr nak menonjolll macam maderrr! ;p

.:fyzz:. said...

Mas. .Jwb sokln adik kt blog k.fyzz..yer la dr dolu2 k.fza jd PA..:)

amirrudin jamalludin said...

Assalamualaikum..
Bagaimana saya ingin menemui nya ye??
Saya nak bantu penyakit yg dialami oleh Tan Sri..
Ape2 bley whatsapp sy 0111-5797219