Wednesday, January 2, 2013

Famous Amos

siyesly aku craving gle kat mende nih! aritu da makan.. tapi tak tahu lah.. rasa nak makan dengan kadar yang drastik.. aku nak makan 300grams!!!! sebab aritu aku tak puas lagi!!! pls ygyg belikan! belikan!!!!



Tolonglah beli! tolonglah bagi!! uuuuuuu
Kalau dulu2... umah aku dekat ngan selayang mall = boleh pegi beli , nek teksi pun takpe
kalau dulu2... ofis aku dekat ngan sogo = lagi syok, hari2 boleh pegi femes amos nih!

skang & kini ... umah aku tahap punye jauh nak p dapatkan biskut ni, kalau nk kene nyusahkan org.
skang & kini ... ofis aku tahap punye jauh nak p alamanda, kena jalan ..kua..nek buss... mmg xlah kan!

sabar ye Mastura....esok balik keje p beli buat stok... tak sabau!!!!

3 comments:

yana said...

im craving for this too!

Cik Kiah said...

kak, balek kl cepat... radin da tanye alan soklan bertalu2 nih.. mai la yana...

nadia said...

mader, mader buat yaya teringat2 bau biskutttttttt niii T___T