Wednesday, January 2, 2013

Transfer

dilemma!
ok siyesly dilemma! suka sangat kerja sini.. dapat ilmu yang sangat banyak.. tapi atas beberapa faktor yang dihadapi sekarang dan juga mungkin masa akan datang.. kurajinkan jua jari-jemari ini untuk menaip surat transfer.  Apa2 pun tunggu pengesahan dulu lah.  biar senang bila da transfer nanti.  

Nak transfer mana?
sudah pasti dari Putrajaya ke Kuala Lumpur / Gombak / Selayang atau sewaktu dengannya.  Lebih seronok dapat kat Gombak, dekat ngan umah.  Bila ada anak nanti, boleh balik umah susukan anak.. ye dak? tapi adalah lebih seronok kalo dapat K.L sebab banyak benda boleh dapat kat sana dan ofis pun mesti besar2 sket dari daerah.. so banyak jumpa orang dan banyak dapat ilmu.. tapi mana2 pun takpelah asalkan back to normal seperti mana aku kerja MARA dulu... apa2pun bila fikir bab transfer je.. mesti sedey beno rasanya... sini triple seronok ok!!!! kita tengok lah keadaan camna eh.. apa2 pun mesti tunggu lepas aku bersalin... baru senang nak arrange.. yeayyyy! pasni Insyaallah cuti 3 bulan!! huuuu

sekian =)

7 comments:

NuR IzZaTi said...

wahh..mintak kl la mas! heee ^__^ untung la cuti 3 blan..sy dua bulan jerrrrrrrrrrrrrr =___=

Cik Kiah said...

i nak mintak Maju Junction, nnt leh shopping same.. cik t.. awat tak amek 3 bulan... yg, da dapat tetap tak?

Cik Kiah said...

i nak mintak Maju Junction, nnt leh shopping same.. cik t.. awat tak amek 3 bulan... yg, da dapat tetap tak?

NuR IzZaTi said...

wahhhhhhhh!!!!!! MINTAK LA MAS!! leh g sogo & jln tar mcm dulu ^__^ x tetap lagi.. xleh tahan la kena ptg gji 3 blan..2 blan pn dah pening..huhu

Cik Kiah said...

i ingatkan da dapat da... lmbtnye mara aih... xpela t.. kot nak dekat nnt rezeki anak ke.. dptla tetap (fuh!!masin mulut i)

NuR IzZaTi said...

blan lepas bru intrvw..arap2 dpat la..aminnn..^___^

nadia said...

good luck mader! cari yang senang nak balik menyusu dahhh :)