Thursday, May 9, 2013

5 Mei 2013

Assalamualaikum
tengok tajuk tu mesti korang ingat nak cite pasal PRU-13 kan?
soree sket.. sebenarnya aku nak cerita tentang

My Very 1st Anniversary

Terkejut saya bila tiba-tiba awak balik dari dengar ceramah (yakni tepat jam 12.00pagi)
lantas memanggil nama saya dan menyebut...
happy anniversary sayang...
lantas mengucup dahi saya...
sangat membahagiakan...

Dear my perfect Hubby
saya sangat-sangat sayang kat awak..
saya sangat-sangat sayang kat Qhaireen kita..
semoga hubungan kita kekal hingga ke syurga..
Maaf, saya tak beli apa-apa pun kat awak..
saya hanya mampu serahkan diri saya dalam keadaan berkain batik kerana berpantang shj =P
Terima kasih sayang..
sayang awak ketat-ketat!

Ini Hadiah untuk aku! apakah itu?
hanya kami yang tahu....hekhek
(tak sempat nak isi dalam)

Ini pulak untuk si comel!
eh? camna dia pun ada...
untung anak abah...siap ada kad abah bagi kat dia... =)


Sekian, terima kasih.
=)

1 comment:

yana said...

happy anniversary!! sayang korang jugak hahaha