Thursday, May 23, 2013

Qhaireen is now 1 month old =)

Assalamualaikum
Syukur Alhamdulillah sebab hingga kini masih lagi dapat bernafas di bumi Allah S.W.T ni..
dapat menjadi anak kepada ibu dan ayah..
dapat menjadi isteri kepada suami..
dapat menjadi ibu kepada anak..
Syukur tak terhingga..

Hari ni, genap sebulan Radin Qhaireen Adni yakni my little gurl
Happy birthday sayang... (walo sebulan nak sambut jugak)
abah kata abah nak beli bear untuk adik..
ibu? ibu kasi susu tiap2 ari, jaga adik, tu kira adiah letew..
walaupun ibu tak mampu nak direct bf kat adik..
tapi ibu sentiasa berdoa agar suatu hari adik dapat bf kat ibu..
sebak hati ibu, bila ramai tanya kenapa tak bf kat adik..
penat dah ibu menjawab..
namun begitu, dengan kuasa teknologi sekarang..
abah belanja kat ibu pump medela swing ngan pump avent manual 
supaya ibu mampu kasi adik susu ibu, biarpun sedikit..
ibu minta maaf banyak2 kat adik..
mungkin ibu banyak dosa masa silam ibu..
maka Allah balas kat ibu dan kesannya kat ank ibu jua....
Dear Qhaireen, Ibu sayang adik sangat2!


owh ibu, terkejut itew ibu buat entry tuk itew! heee! cyg ibu!

Ibu, itew cam abah versi gugurl kan? hekhek.. itew geng abah!

alorh ibu  ni.... itew gurau je.. ibu pun geng itew jugak...

itew syg ibu itew dunia akhirat..
*InsyaAllah



No comments: