Wednesday, November 20, 2013

Dear Diary

Dear Diary,

Assalamualaikum..
dah lama rasanya tak berblogging dengna diary blog tersayang ni, asyik bz dengan kerja je.  Kat rumah kerja hakiki pula. wanita memang 24hours berkerja (sebab dalam tidorpun asek mimpi kerja je).  Sejak menjadi ibu ni, ingatkan dapatlah selim melim balik as usual atas alasan bz jaga anak katanya.. tapi takde perubahan pun =) walaubagaimanapun terima kasih kepada anak tercinta sebab tak pernah membebankan ibu dan sangat pandai membawa diri. tak suka bangun malam, tak cerewet, main sorang2. Alhamdulillah..Anak yang pandai menjaga diri.. Terima kasih kepada suami tersayang sebab terlalu banyak berkorban dan cuba memberikan kasih sayang sebanyak mungkin. Love u suami =)

Akhir kata, majulah suka untuk negara
peace =)

* kekurangan idea sedang berlaku...dush kat muka 80kali

2 comments:

.:fyzz:. said...

mas..kak fyzz rindukan kamu...take care dear..sama la kak fiza pun mmg badan dh bam2 nih..adus....

Cik Kiah said...

hehehe.. kan kak kan... tp akak comey lagi..hehehe