Saturday, December 27, 2014

Salah Faham

Assalamualaikum

Syukur sangat kepada Allah kerana masih diizinkan untuk berpijak di bumiNya ini dan bersyukur sangat sebab dikurniakan kesihatan yang berpanjangan.  Firstly nak ucapkan ribuan takziah kepada mangsa banjir di Semenanjung Malaysia ini.  Ini dugaan Allah buat kita semua, tapi benar orang kata.. berat mata memandang berat lagi bahu memikulnya.

Hari ini bertopikkan salah faham, malas nak baca entri berjela? takpe biar aku mengarang aku yang membaca =) kadang kita tak sedar kita telah melukakan hati orang lain.  ataupun kadangkala orang itu tak sedar yang sebenarnya tindakannya melukakan hati kita dan secara tidak langsung kita bertindak kurang normal yang mengakibatkan pihak itu terasa hati.  haih.. tak tahu nak maksudkan macam mana.. tapi kadang kala kalau salah seorang tu atau sepatutnya kedua-duanya membuangkan ego masing2, mesti tak jadi mcm tu.  ok lah sekian warkah salah faham yang takde mood dari aku.

p/s : pinggang sakit, tapi takde siapa sudi kisah,....

No comments: